X431 IMMO Elite Review: ابزار عالی برای تشخیص و برنامه کلید را راه اندازی کنید
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

Launch X431 IMMO Elite یک ابزار همه در یک است که برنامه نویسی کلید IMMO، تشخیص همه سیستم ها در سطح OE و خدمات بازنشانی 39+ را پوشش می دهد. در اینجا برخی از نظرات واقعی مشتریان از کاربرانی که مدتی خرید کرده اند و استفاده کرده اند آورده شده است. برای عیب‌یابی، کلید برنامه‌ریزی، خواندن چراغ‌های بررسی موتور و موارد دیگر در خودروهای مختلف عالی است.


نقد 1: این یک خرید عالی است

من این محصول را به منظور برنامه ریزی کلیدهای BMW X5 2013 خریدم و برای من بسیار خوب کار کرد. من این برنامه نویس کلید X431 immo elite را توصیه می کنم زیرا عملکردهای مهم زیادی دارد که آسیب دیدگی خودرو را شناسایی می کند. امروزه ما به محصولی نیاز داریم که به ما در پیشگیری و عدم اصلاح کمک کند. او یک تشخیص کامل سیستم ماشین را انجام داد و من توانستم ببینم کل سیستم چگونه است و مهمتر از همه، عملکردهای بسیار بیشتری نسبت به اینکه اگر بنشینم آنها را بنویسم تمام نمی شود دارد.

launch x431 immo elite review 1

launch x431 immo elite review 2

launch x431 immo elite review 3

launch x431 immo elite review 4launch x431 immo elite review 5

 

نقد 2: محصول خوب. کیفیت خوب.

 

من چندین برنامه نویس عیب یابی و کلیدی با نام تجاری دارم و یک چیز را می دانم که همه آنها تعداد کمی مدل و ماشین ندارند. هیچ کدام از آنها هر وسیله نقلیه را پوشش نمی دهد. اما این X431 IMMO Elite در مقایسه با بقیه ای که من دارم از کیفیت بالایی برخوردار است. فقط به یاد داشته باشید که هیچ رایانه ای در این سیاره وجود ندارد که هر مدل و مدل و هر عملکردی را پوشش دهد.

 

 


نقد 3: تحویل بسیار سریع و محصول خوب

من یک مکانیک DIY هستم و باید هر از گاهی چراغ های چک موتور را بخوانم. این راه اندازی immo و اسکنر در یک ابزار عالی است زیرا کوچک و آسان برای استفاده است. آن را در یک جعبه ذخیره سازی خوب قرار داده است تا بتوانم برای زمانی که به آن نیاز دارم در صندوق عقب خود نگه دارم.

 


بررسی 4: ابزار اسکن برنامه نویس دیاگ/کلید همه در یک وجود دارد!

بنابراین، مانند بسیاری از تکنسین‌ها، ابزارها را جمع‌آوری می‌کنم، زیرا همیشه می‌خواهم در مورد ابزارهای جدید موجود در بازار حضور داشته باشم. در شغل فعلی من به دنبال راهی کارآمد و ارزان تر برای برنامه ریزی کلیدها بودیم و من این جواهر را پیدا کردم! آسان برای کپی کردن کلیدها و کلیدهای برنامه! در کپی کردن کلیدها موفق بود و همچنین قادر بود کلیدهای کاملاً جدید را در زمانی که همه کلیدها گم شده بودند برنامه ریزی کند. ابزاری عالی برای تکنسین هایی که کلیدها را عیب یابی، برش و برنامه ریزی می کنند. همچنین زمان پاسخگویی به خدمات مشتری در آنجا عالی است!

 


نقد 5: ابزار تشخیصی گران قیمت اما عالی!

ابزاری عالی برای عملکردهای تشخیصی و ایموبلایزر!

من قبلاً چندین دستگاه عیب یابی چند صد دلاری خریده ام و اغلب نمی توانم کلیدها را برنامه ریزی کنم، فقط عیب یابی ساده مانند خواندن و پاک کردن کدها. سپس همه اینها را در یک ابزار اسکن ملاقات کردم. ابتدا از همان بازنشانی خطای ets در کد bmw ets در حالت بیکار استفاده کردم.

 


فروشنده قرار بود از من 200 دلار + هزینه بگیرد فقط برای تشخیص سیستم در زمانی که تنها چیزی که نیاز بود یک دریچه گاز جدید و یک تنظیم مجدد کد بود! همه چیز در حال حاضر به درستی کار می کند. نکته مهم این است که می تواند تقریباً تمام کلیدها و جاکلیدی ها را برای هر ماشینی برنامه ریزی کند.

من با موفقیت توانستم "کلیدهای گم شده" را انجام دهم و کلیدهای جایگزین جدید را برای ماشینم برنامه ریزی کنم. x-prog 3 کار با x431 immo elite توانست با کامپیوتر خودرو آنلاین شود و کلیدها را برنامه ریزی کند. بعد، من توانستم از آن در هوندا سیویک 2009 والدینم برای خواندن و نوشتن روی تراشه های EEPROM استفاده کنم که به من امکان می دهد کدهای ABS و خونریزی را پاک کنم و کدهای سخت کیسه هوا را بازنشانی کنم. اسکنر و برنامه نویس عالی!

 


نقد 6: بهترین همه در 1 دست پایین

ابزار کامل تشخیصی All In One که با توابع برنامه نویسی کامل می شود! من مدیر یک فروشگاه بدنه خودرو در اینجا در فلوریدا جنوبی هستم و اغلب در خط کسب و کار خود با مشتریانی روبرو می شوم که در مورد ضد سرقت پرس و جو می کنند، بنابراین پس از این همه سؤال، تصمیم گرفتم به آن نگاهی بیندازم. اکنون پس از هزاران تحقیق و جستجو، تصمیم به خرید این محصول گرفتم! دلیل خرید این اسکنر خاص این است که نه تنها می‌تواند کلیدها را دوباره برنامه‌ریزی کند، بلکه عملکردهای تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهد، پارامترهای خودرو را تنظیم می‌کند و شرایط کامل سیستم/عیب را با 10 عملکرد کامل OBD2 10 تشخیص می‌دهد. من توانستم ماژول VIN را در یک شهر و کشور کرایسلر 2008 جایگزین و دوباره برنامه ریزی کنم (برای دوج کاروان نیز در همان سال/نسل اعمال می شود). آزمایش دوم برای سیستم کلیدهای برنامه نویسی بود که من توانستم فوب ها را برای F-150 2009، مزدا RX8 2006 و Acura TL 2005 انجام دهم. همچنین برای ماژول های جدید راه اندازی شده با قابلیت بازیابی اکثر کدهای کلیدی بسیار عالی عمل می کند. من همچنین چند ماژول BMW را کدگذاری کرده ام، کلیدهای CAS بدون مشکل. Launch X431 IMMO Elite هنگامی که ویژگی بازیابی پین را برای کارمندانم Dodge Ram 1500 آزمایش کردم، بلافاصله کد پین را از ماژول SKIM خواند. همچنین کدهای امنیتی تعدادی از کامیون های فورد را که من در محل کار دارم با موفقیت خواند. همراه با مرورگری برای بررسی YouTube و انجمن‌های آنلاین برای کمک به تشخیص و بازخورد آنلاین در نرم‌افزار برای حل مشکلات. مرکز اطلاعات یک مرحله ای شامل اطلاعات تعمیر خودرو و آخرین به روز رسانی ها است و می توان آن را برای عملکردهای بیشتر در هر زمان به روز کرد. به عنوان یک ابزار برنامه نویسی کلیدی و تشخیصی کامل سیستم، قیمت مطابق با تمام ویژگی ها فراتر از خارق العاده است!

 


اطلاعات بیشتر برنامه نویس کلید Launch X431 IMMO Elite IMMO:

Launch X-431 IMMO ELITE چیست؟

چگونه از Launch X431 IMMO Elite استفاده کنیم؟

X431 IMMO Elite vs Autel IM508/IM608 را راه اندازی کنید

 

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان





:: برچسب‌ها: launch immo and scanner, LAUNCH X431 IMMO ELITE ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: