نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

CGDI CG70 یک ابزار جدید بازنشانی کیسه هوا است که از فناوری جدید تشخیص هوشمند استفاده می کند و تنها با یک کلید کد خطا را پاک می کند. بدون نیاز به باز کردن درپوش، بدون سیم جوش، بدون نیاز به جدا کردن تراشه، فقط پورت پین را وصل کنید، این محصول می تواند اطلاعات ماژول کیسه هوا را تشخیص دهد، کد خطا را پاک کند و خودرو را کاملا احیا کند.

در اینجا راهنمای استفاده از ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا CGDI CG70 است:

1.کامپیوتر کیسه هوا را در حالی که برچسب آن رو به بالا باشد به جلو قرار دهید.

خودروها معمولاً دارای چندین سنسور تصادف هستند که در جلو و وسط بدنه نصب می‌شوند، اما با پیشرفت فناوری، برخی از شرکت‌های خودروسازی برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد خودرو، سنسورهای تصادف را در رایانه کیسه هوا تعبیه کرده‌اند.

چیزی که ما فوروارد (برچسب بالا) می نامیم، شبیه سازی حالت عادی رانندگی خودرو است. در این صورت، کد خطا را می توان به درستی پاک کرد، در غیر این صورت ممکن است خودرو همچنان روشن شود.

 

2. در حین تعمیر، دسته CG70 را لمس نکنید و مطمئن شوید که از داده‌های اصلی پشتیبان‌گیری شده است.

وقتی ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا CGDI CG70 در حال اجرا است، لطفاً دسته ارتباطی را لمس نکنید. اگر هر مهاری بیفتد، تعمیر با شکست مواجه می‌شود، داده‌ها از بین می‌روند. جدی تر این است که اگر تراشه کامپیوتر کیسه هوا قفل باشد، خودرو ارتباط برقرار نمی کند.

هنگامی که برخی از رایانه های کیسه هوا تعمیر می شوند، CG70 داده های اصلی EEPROM را می خواند، که باید برای راحتی تعمیرات بعدی ذخیره کنیم.

 

3. برای محافظت از عنصر خازن را تخلیه کنید.

پس از تعمیر ماژول کیسه هوا، ابتدا منبع تغذیه 12 ولت دستگاه CG70 را جدا کنید و سپس سیم‌کشی پین را یکی یکی جدا کنید تا از از دست رفتن داده‌ها به دلیل قطع برق در حالت برق جلوگیری کنید.

عجله نکنید کامپیوتر کیسه هوا را دوباره روی ماشین نصب کنید یا آن را بسته بندی کنید! خاموش کردن و ایستادن به مدت پنج دقیقه، هدف تخلیه خازن برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات است..

بیشتر بدانید: https://www.uobdii.com/wholesale/cgdi-cg70-airbag-reset-tool.html





:: برچسب‌ها: CGDI CG70 ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: