به روز رسانی! ابزار Foxflash را می توان به طور همزمان روی 3 رایانه متصل کرد
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

درست مانند مقاله قبلی چگونه از FoxFlash در بیش از یک کامپیوتر استفاده کنیم؟ دیروز منتشر شد، تیم FoxFlash آخرین نسخه Foxflash Manager نسخه 1.3.0 را بلافاصله منتشر می کند که مدیر را بهبود بخشیده است و اکنون 1 ابزار foxflash را می توان همزمان روی 3 رایانه متصل کرد. اکنون خودکار است، برای فعال کردن 3 رایانه نیازی به ارسال ایمیل نیست. پشتیبانی Foxflash واقعاً بر روی نیاز مشتریان تمرکز دارد.


بنابراین، از کجا باید دانلود کرد و چگونه foxFlash Manager V1.3.0 را نصب کرد؟


برای کاربران قدیمی، کافی است نسخه قدیمی Foxflash Manager را باز کنید، و پیام به‌روزرسانی را دریافت خواهید کرد: «نسخه جدید 1.3.0 موجود است. شما از نسخه 1.2.0.0 استفاده می کنید. این به روز رسانی مورد نیاز است. برای شروع به‌روزرسانی برنامه، تأیید را فشار دهید. برای تکمیل به‌روزرسانی، آن را دنبال کنید.

foxflash tool bind on 3 computers 1

برای کاربران جدید، لطفاً از http://www.dfb-technology.com/download.html دیدن کنید تا ابزار Foxflash Manager را دانلود و نصب کنید (اکنون نسخه 1.3.0 است).


پس از نصب، Foxflash Manager را مجددا راه اندازی کنید، درایورها را نصب کنید. رابط جدید دکمه "نصب درایور" را اضافه می کند، فقط روی آن کلیک کنید تا مستقیما نصب شود. سپس ابزار شما را می توان در مجموع روی 3 کامپیوتر بدون unbinding در همان زمان استفاده کرد. از همان لینک ابزار ایمیل استفاده کنید.

foxflash tool bind on 3 computers 2

توجه: دانلود نرم افزار foxflash فعال سازی همان foxflash manager V1.2.0 می باشد. فقط برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


اگر برنامه foxflash manager شما مشکل «ایمیل کاربر از قبل وجود دارد!!» ظاهر شد، لطفاً نسخه قدیمی را حذف و نسخه 1.3.0 را نصب کنید.

foxflash tool bind on 3 computers 3

اگر دستگاه فاکس فلش شما به خوبی کار می کند اما پس از باز کردن نرم افزار مدیر و فاکس فلش با خطا مواجه می شود، حتی اگر مدیر به روز رسانی، درایور و نرم افزار. لطفاً رایانه را مجدداً راه‌اندازی کنید و پس از به‌روزرسانی، دستگاه را از برق جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت نیز خوب است.


بازخورد:

خبر خوب برای کاربران FOX FLASH

با 2-3 PC کار می کند.

با تشکر از حمایت از foxflash!

foxflash tool bind on 3 computers 4

foxflash tool bind on 3 computers 5

foxflash tool bind on 3 computers 6

 

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان





:: برچسب‌ها: foxFlash ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: