چگونه از FoxFlash در بیش از یک کامپیوتر استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

در حال حاضر، Foxflash را می توان بر روی حداکثر 3 رایانه مختلف فعال کرد، اما به این معنی نیست که می توانید همزمان از آنها استفاده کنید. برخی از مشتریان واضح نیستند و آن را گیج می کنند. بنابراین در این پست توضیح مفصلی ارائه خواهد شد.

 


این به دلایل امنیتی است و سخت افزار foxflash به رایانه شما متصل است. اگر رایانه آسیب دیده است یا می خواهید برای همیشه از رایانه جدید استفاده کنید، سخت افزار شما باید با رایانه فعلی جدا شده و به دیگران متصل شود. لطفا برای انجام این کار با dfb-technology.com تماس بگیرید.

 


به عنوان مثال، در ماشین شما با لپ تاپ کار می کنید، روی نیمکت با کامپیوتر کار می کنید. بنابراین هر زمان که نیاز به استفاده در رایانه شخصی و لپ‌تاپ دارید، اتصال را جدا کنید.

 


اگر با dfb-technology.com تماس نگیرید تا برنامه نویس Foxflash ECU را با رایانه فعلی جدا کرده و به رایانه دیگری متصل کنید، هنگامی که برنامه Foxflash Manager را بر روی رایانه جدید اجرا می کنید، فرآیند شروع می شود، اما حتی پس از فعال سازی نمی تواند به طور عادی اجرا شود. اگر تاریخ و زمان را تنظیم مجدد کنید.

use foxflash on more than one computer 1

use foxflash on more than one computer 2

کمی ناخوشایند به نظر می رسد، اما این فرآیندی نیست که هر بار که بخواهید در 1 از 3 رایانه استفاده کنید، انجام شود، فقط زمانی که نیاز به نصب بر روی رایانه جدید است.

 


به روز رسانی در آینده توسط کارخانه فاکس فلش وجود خواهد داشت.

 


در واقع، دستگاه foxflash هنوز یک ابزار تنظیم چیپ ECU خوب است که ECU (AUTO، CAMION، TRATTORI، MOTO، MARINE، BIKE، و CAMBI AUTOMATICI) را از طریق OBD، Bench، JTAG، BOOT و BDM به سرعت و به طور پایدار، سرور می خواند و می نویسد. با سرعت شبکه سرور 1000M/S ثابت است، مستقیم به دنیا، پشتیبانی فنی حرفه ای را از طریق واتساپ، اسکایپ، صدای تلفن و ایمیل نیز برای مشتریان ارائه می دهد.

 


امیدوارم این پست سردرگمی را برطرف کند.

 


همچنین بخوانید:

پرسش‌های متداول ابزار تنظیم تراشه‌های FoxFlash ECU TCU

راهنمای دانلود رایگان، نصب، ثبت نام و فعال سازی نرم افزار FoxFlash

FoxFlash نسخه کامل VW EDC16U34 را روی نیمکت بخوانید-تست شده است





:: برچسب‌ها: برنامه نویس Foxflash ECU ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: