نظرات مشتریان اسکنر KINGBOLEN EDIAG OBD2
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

ابزار تشخیصی KINGBOLEN EDIAG Full System OBD2 Diagnostic Tool با برنامه Ediag در تلفن هوشمند آیفون و اندروید و iOS از طریق بلوتوث کار می کند تا تشخیص کامل سیستم و 16 عملکرد ریست و غیره را انجام دهد. این اسکنر واقعاً چگونه کار می کند؟ بیایید نگاهی به نظرات مشتری بیندازیم.


بررسی 1: اسکنر کوچک جمع و جور عالی کار می کند

به طور کلی اسکنر کوچک کوچک به اندازه کافی آسان برای نصب نرم افزار است. مانور دادن در برنامه تا حدی خوب بود، اما یک بار بازی کردن در اطراف برنامه به اندازه کافی برای پیمایش آسان بود. گزینه های زیادی برای انتخاب دارد و بسیار بیشتر از اسکنرهای دیگر در این رنج قیمت انجام می دهد ...

kingbolen ediag customer reviews 1

kingbolen ediag customer reviews 2

kingbolen ediag customer reviews 3

بررسی 2: کدخوان خوب

کدخوان خوب من یک چراغ روی ماشینم داشتم، بنابراین این اسکنر Ediag را به برق وصل کردم و نشت تبخیر را نشان داد و برای استفاده از آن نیاز به یک برنامه داشت. همچنین دارای چندین زبان است.

 


نقد 3: کوچک اما قدرتمند!!!

از زمان دریافت این ابزار اسکن Ediag، من از آن در بسیاری از وسایل نقلیه مختلف بدون هیچ مشکلی استفاده کرده ام. عملکردهای ویژه بی عیب و نقص کار می کنند و همه سیستم ها را نه فقط ماژول کنترل موتور را اسکن می کند. قطعا ارزش پول رو داره!!!

 


بررسی 4: یک اسکنر OBD2 با بسیاری از ویژگی ها

استفاده از این کانکتور OBD2 راحت تر از کانکتور قدیمی من است که در اتصال به تلفن من مشکلاتی داشت. یادگیری برنامه ارائه شده کمی طول می کشد، اما فهمیدن آن زمان زیادی نمی برد.

 


نقد 5: چشمگیر

به‌عنوان یک فن 30 ساله، انتظار زیادی نداشتم، اما از ویژگی‌های دو جهت شگفت‌زده شدم. خوب است که یک ابزار اسکن کوچک داشته باشید که وقتی کسی از شما می خواهد وسیله نقلیه خود را اسکن کند می توانید آن را ویرایش کنید.

 


نقد 6: ابزار کوچک عالی که کار می کند

من این اسکنر obd بلوتوث Ediag را دوست دارم، استفاده از آن آسان و کوچک است، مستقیماً به پورت OBD2 شما متصل می شود، باید برنامه را دانلود کنید و برای استفاده از آن ثبت نام کنید، اتصال بلوتوث، باید نرم افزار تشخیصی را برای اولین بار دانلود کنید، اما تمام ، نور قرمز قدرت است، نور آبی اتصال بلوتوث است، آبی چشمک زن در حالت ارتباط است، تنظیم مجدد AFS دارد، و یکسری ریست های دیگر در این مورد، برای من ارزش پول را دارد.

 


نقد 7: دستگاه مفید

چراغ موتور ماشینم همیشه روشن بود و بیشتر اوقات برای بررسی به اتو صفر می رفتم، حالا خودم می توانم با ابزار ادیاگ، طراحی عالی و کیفیت عالی، استفاده آسان و محصول عالی با قیمت مناسب این کار را انجام دهم.

 


بررسی 8: ابزار کوچک اسکنر بلوتوث توانا

شگفت انگیز است که این ابزار چقدر اطلاعات به شما می دهد! من این ابزار اسکن Ediag را به عنوان یک ابزار سطح ورودی احتمالی برای Subaru Accent 2019 خریداری کردم. خرید این حداقل 500 دلار در تعمیرات من صرفه جویی کرده است. برای هر کسی که می خواهد ببیند با وسیله نقلیه خود چه می گذرد، ضروری است. همه Cars Oil و SAS ریست رایگان 1 سال. استفاده آسان و بسیار مفید!!!

 


بررسی 9: اسکنر راحت - عالی برای $$

با Ediag شگفت زده شد. این توانست یک چراغ کنترل کشش/ترمز مرموز را که مدام در Infiniti G37 من ظاهر می‌شد حل کند - معلوم شد که روغن ترمز کم است. همچنین قادر به تنظیم مجدد TPMS در همان ماشین بود. سپس آن را به E91 BMW واگن دوست خوبم وصل کردم، جایی که توانست کد مخفی را در ماژول کنترل صندلی راننده شناسایی کند که نشان می‌دهد دکمه‌های روی صندلی بد هستند.

 


یک سال اشتراک برای همه برندها همراه با محصول است که عالی است. من قطعاً از آن به طور مداوم استفاده خواهم کرد زیرا ماشین های بیشتری می خرم!

kingbolen ediag customer reviews 4

 

بررسی 10: عملکرد یک اسکنر گران قیمت اما با قیمت پایین.

این اسکنر ادیاگ بهترین گزینه برای افرادی است که باید بتوانند کدها را بخوانند و داده ها را در تمام ماژول های خودرو مشاهده کنند و نمی خواهند یا نمی توانند هزینه زیادی برای اسکنرهای پیشرفته بپردازند. تمدید نرم افزار همچنین ارزان ترین چیزی است که در بازار می بینید و همچنین دو طرفه است، چیزی که فقط در یک اسکنر با ارزش بیش از 400 دلار Dll قابل مشاهده است، استفاده از آن بسیار آسان است زیرا فقط به تلفن یا تبلت خود نیاز دارید. که 100% توصیه می شود

 


نقد 11: دانگل بسیار خوب

با استفاده از دانگل Kingbolen Ediag در چند هفته گذشته بر روی وسایل نقلیه، و من بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، مجبور شدم آن را از اروپا به آمریکا تغییر دهم، اما پس از انجام این کار، همه خودروها را بدون هیچ مشکلی خواند. کدهایی که snap من در verus edge دارد، بسیار خوب است. خیلی سریع هم هست حتی در یک ون Econoline مدل 2000 با دیزل 7.3 لیتری و همچنین هر وسیله نقلیه دیگری مشکل پیدا کرد.

من از آن استفاده کرده ام اما تحت تاثیر قرار گرفتم که ون را خواندم. از آنجایی که اکثر ابزارهای اسکن فوردهای قدیمی را به خوبی نمی‌خوانند... من از استفاده از این دانگ با Samsung Galaxy Note 10+ 5G خود لذت می‌برم، همه ماژول‌های موجود را در اکثر خودروها پیدا می‌کند و به خوبی به شما اطلاعات می‌دهد…

یکی از ویژگی های مورد علاقه من این است که گزارشی را ایجاد می کند که می توانید به مشتری ایمیل بزنید…

ای کاش می‌توانستید گزارش را برای مشتری نیز پیامک کنید، اما شاید این قابلیتی باشد که می‌توان آن را با اجازه دادن به ما برای ارسال متن گزارش به جای ایمیل اضافه کرد... همچنین برای گرفتن متن و گزارش‌های ایمیلی از گرفتن صفحه نمایش داده‌های زنده جالب باشد. پیدهایی که در حال بررسی هستند... در مجموع یک دانگل ابزار اسکن کوچک عالی است که من را به یاد Launch scan tool...

kingbolen ediag customer reviews 5

 

با تشکر از تمام نظرات مشتریان فوق.

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان





:: برچسب‌ها: KINGBOLEN Ediag, KINGBOLEN EDIAG OBD2 Scanner, Ediag scan tool ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: